Komunikacija s medijima nije znanstvena fantastika

komunikacija potocnikZagreb, 14. rujna 2019. ÔÇô ÔÇ×Odnos i komunikacija s medijima nije znanstvena fantastika, a politi─Źka komunikacija nastoji ciljeve i te┼żnje politi─Źkih aktera u─Źiniti ┼íto zanimljivijima i prihvatljivijima masovnoj publici", zapo─Źela je svoje predavanje Renata Poto─Źnik, savjetnica Uprave Milinium promocije na seminaru Akademije o komunikaciji s medijima.

ÔÇ×Va┼ía zada─ça, zada─ça glasnogovornika lokalnih sredina je da politi─Źke ideje i projekte stranke zamotate u privla─Źan omot i plasirate ih na tr┼żi┼íte razli─Źitim komunikacijskim sredstvima", istaknula je Poto─Źnik.

U daljnjem predavanju ispri─Źala je kako i na koji na─Źin te kojim metodama novinaru ispri─Źati pri─Źu, ┼íto bi novinara moglo interesirati te kako i na koji na─Źin sura─Ĺivati s novinarom.

Predavanje Velibora Panića, direktora strateških komunikacija HNS-a bilo je interaktivne naravi. Što je dobro, a što nije u komuniciranju medijskih tema PR ureda i terena. Kako to popraviti? Razvila se diskusija iz koje su proizašla pitanja i odgovori.

Pejakovi─ç Levstek, stru─Źna suradnica za odnose s medijima u Sredi┼ínjem uredu svoje je predavanje bazirala na primjerima lokalnih sredina. Tako─Ĺer, istaknula je ukoliko su teme usko vezane za potrebe gra─Ĺana lokalne sredine rezultat ─çe biti itekako vidljiv. "Istra┼żite problem gra─Ĺana, postavljajte pitanja koja zanimaju gra─Ĺane, do─Ĺite do rezultata te prezentirajte taj rezultat", istaknula je Pejakovi─ç Levstek.

Tihana Papac, glasnogovornica sto┼żera V. izborne jedinice opisala je sredinu iz koje dolazi, Vukovarsko-srijemska ┼żupanija. Na konkretnim primjerima, stru─Źno i emotivno prikazuje aktivnosti i akcije vukovarsko-srijemskog HNS-a u medijima te argumentirano govori o prednostima i nedostacima komuniciranja medijskih tema s PR uredom HNS-a.

┬ę 2012., Sva prava pridr┼żana, Politi─Źka akademija HNS-a