Akademija izdala ÔÇ×Mali priru─Źnik za izbornu kampanjuÔÇť

kampanja prirucnik webZagreb, 15. svibnja 2015. ÔÇô ┼áesti odjel Politi─Źke akademije HNS-a, Odjel izdava┼ítva, izdao je svoj tre─çi priru─Źnik pod nazivom ÔÇ×Mali priru─Źnik za izbornu kampanju ÔÇô primjeri iz prakse".

─îitaju─çi ga vjerujemo i spoznajemo da bi odluka o izlasku na izbore u svojoj su┼ítini morala biti ideja, odnosno vizija o tome ┼íto se ┼żeli posti─çi u tijelu (grad, op─çina, mjesni odbor, dr┼żava) za koje se organizacija ili pojedinac/ka kandidira. To nisu samo postotci dobivenih glasova i broj mjesta u predstavni─Źkom tijelu, ve─ç i ideje i programi. Odluka je, dakle, prvenstveno politi─Źko, a onda tehni─Źko pitanje. S obzirom na sadr┼żajnost odluke, ─Źvrstinu odluke i njezinu jasno─çu - odluka prakti─Źki definira i samu predizbornu kampanju.

Na─Źelno, kampanja je u cijelosti namijenjena prvenstveno glasa─Źima i ona je "usluga" njima, ali kampanja mo┼że, bez obzira na rezultat na izborima, iznjedriti nove strana─Źke projekte, ljude, ideje, trendove. Kampanja mo┼że biti poruka cijeloj politi─Źkoj javnosti, suparnicima, protivnicima, partnerima. Treba uvijek nastojati da kampanja bude ┼íto informativnija, privla─Źnija, posebnija, kreativnija i interaktivnija.

Bez kampanje nema izbora!

Va┼ía Politi─Źka akademija

┬ę 2012., Sva prava pridr┼żana, Politi─Źka akademija HNS-a