Akademija izdala „Mali priručnik za izbornu kampanju“

kampanja prirucnik webZagreb, 15. svibnja 2015. – Šesti odjel Političke akademije HNS-a, Odjel izdavaštva, izdao je svoj treći priručnik pod nazivom „Mali priručnik za izbornu kampanju – primjeri iz prakse".

Čitajući ga vjerujemo i spoznajemo da bi odluka o izlasku na izbore u svojoj suštini morala biti ideja, odnosno vizija o tome što se želi postići u tijelu (grad, općina, mjesni odbor, država) za koje se organizacija ili pojedinac/ka kandidira. To nisu samo postotci dobivenih glasova i broj mjesta u predstavničkom tijelu, već i ideje i programi. Odluka je, dakle, prvenstveno političko, a onda tehničko pitanje. S obzirom na sadržajnost odluke, čvrstinu odluke i njezinu jasnoću - odluka praktički definira i samu predizbornu kampanju.

Načelno, kampanja je u cijelosti namijenjena prvenstveno glasačima i ona je "usluga" njima, ali kampanja može, bez obzira na rezultat na izborima, iznjedriti nove stranačke projekte, ljude, ideje, trendove. Kampanja može biti poruka cijeloj političkoj javnosti, suparnicima, protivnicima, partnerima. Treba uvijek nastojati da kampanja bude što informativnija, privlačnija, posebnija, kreativnija i interaktivnija.

Bez kampanje nema izbora!

Vaša Politička akademija

© 2012., Sva prava pridržana, Politička akademija HNS-a