Komunikacija s medijima nije znanstvena fantastika
- Detalji
- Hitovi: 2358
Zagreb, 14. rujna 2019. – „Odnos i komunikacija s medijima nije znanstvena fantastika, a politička komunikacija nastoji ciljeve i težnje političkih aktera učiniti što zanimljivijima i prihvatljivijima masovnoj publici", započela je svoje predavanje Renata Potočnik, savjetnica Uprave Milinium promocije na seminaru Akademije o komunikaciji s medijima.
„Vaša zadaća, zadaća glasnogovornika lokalnih sredina je da političke ideje i projekte stranke zamotate u privlačan omot i plasirate ih na tržište različitim komunikacijskim sredstvima", istaknula je Potočnik.
U daljnjem predavanju ispričala je kako i na koji način te kojim metodama novinaru ispričati priču, što bi novinara moglo interesirati te kako i na koji način surađivati s novinarom.
Predavanje Velibora Panića, direktora strateških komunikacija HNS-a bilo je interaktivne naravi. Što je dobro, a što nije u komuniciranju medijskih tema PR ureda i terena. Kako to popraviti? Razvila se diskusija iz koje su proizašla pitanja i odgovori.
Pejaković Levstek, stručna suradnica za odnose s medijima u Središnjem uredu svoje je predavanje bazirala na primjerima lokalnih sredina. Također, istaknula je ukoliko su teme usko vezane za potrebe građana lokalne sredine rezultat će biti itekako vidljiv. "Istražite problem građana, postavljajte pitanja koja zanimaju građane, dođite do rezultata te prezentirajte taj rezultat", istaknula je Pejaković Levstek.
Tihana Papac, glasnogovornica stožera V. izborne jedinice opisala je sredinu iz koje dolazi, Vukovarsko-srijemska županija. Na konkretnim primjerima, stručno i emotivno prikazuje aktivnosti i akcije vukovarsko-srijemskog HNS-a u medijima te argumentirano govori o prednostima i nedostacima komuniciranja medijskih tema s PR uredom HNS-a.