„PolitiÄki marketing podrazumijeva dvosmjernu komunikaciju“

grbesa 27 10 2015Zagreb, 28. listopada 2015. – U utorak 27. listopada održano je prvo predavanje u okviru kolegija PolitiÄki marketing na studiju PolitiÄke akademije HNS-a i MeÄ‘unarodnog edukacijskog centra pod nazivom „Upravljanje u institucijama države".

Na predavanju je bilo govora o nastanku politiÄkog marketinga i razvoju discipline u Americi kroz pojedina razdoblja. TakoÄ‘er, predstavljeni su i doprinosi zaÄetnika politiÄkog marketinga Waltera Lippmanna i Edwarda Bernaysa koji su uveli i razvili mnoge pojmove u marketingu koje danas uzimamo zdravo za gotovo.

Osim toga, profesorica Marijana GrbeÅ¡a sa zagrebaÄkog Fakulteta politiÄkih znanosti objasnila je i razliku izmeÄ‘u politiÄkog marketinga i propagande.

„PolitiÄki marketing postoji samo u demokracijama i slobodnim druÅ¡tvima. Propaganda je oblik jednosmjerne top-down komunikacije, dok politiÄki marketing podrazumijeva dvosmjernu komunikaciju, odnosno prilagodbu poruke i sadržaja preferencijama i vrijednostima ciljanih skupina. Autoritarni režimi i njihove politiÄke voÄ‘e nemaju potrebu prilagoÄ‘avati se miÅ¡ljenjima svojih graÄ‘ana", istaknula je GrbeÅ¡a te objasnila kako je utjecaj politiÄkog marketinga na integritet demokratskog procesa bio predmet žestokih rasprava od samog nastanka discipline.

Predavanja o politiÄkom marketingu nastavljaju se sljedeći tjedan kada će polaznici Studija Akademije i MEC-a moći dublje istražiti pojedine aspekte politiÄkog marketinga.

© 2012., Sva prava pridržana, PolitiÄka akademija HNS-a